Tengo el programa JED, pero no se usarlo.
¿PUEDE ALGUIEN AYUDARME?
¡EN ESPAÑOL POR FAVOR!
¿PUEDE ALGUIEN AYUDARME?
¡EN ESPAÑOL POR FAVOR!
This is the static archive of the Massassi Forums. The forums are
closed indefinitely. Thanks for all the memories!
You can also download
Super Old Archived Message Boards
from when Massassi first started.
"View" counts are as of the day the forums were archived, and will no longer increase.
AAAAHHH!!!